Olbrzymia dawka informacji i praktyczne rady w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej profilaktyki uzależnień behawioralnych przygotowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.

Przed rodzicami i nauczycielami staje nowe wyzwanie. Dla dobra dzieci i młodzieży nie mogą oni przegapić groźnego zjawiska – zagrożenia uzależnieniami behawioralnymi. Wielu dorosłych nie dostrzega tego zagrożenia albo je bagatelizuje. Tymczasem problem narasta. Aby prawidłowo ocenić sytuację, warto wiedzieć więcej. Taką dawkę przydatnych informacji, w jak sposób rodzice powinni wdrażać swoje dzieci w świat nowych technologii, przekazuje rozpoczynająca się właśnie kampania informacyjno-edukacyjna dotyczącą profilaktyki uzależnień behawioralnych przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.

https://plus.gazetawroclawska.pl/wydania/badz-czujny-internet-wciaga

W ramach kampanii powstały artykuły oraz seria filmów, a także ankieta dla rodziców i opiekunów, dzięki której uzyskają informację zwrotną o ryzyku problemowego używania urządzeń cyfrowych przez dziecko.

Ankieta dostępna jest pod adresem internetowym:

https://plus.gazetawroclawska.pl/badz-czujny-internet-wciaga-wypelnij-ankiete-i-sprawdz-czy-twoje-dziecko-bezpiecznie-korzysta-z-internetu/ar/c14-16947657

Ambasadorkami kampanii są ekspertki w dziedzinie psychologii i uzależnień behawioralnych: dr Aleksandra Piotrowska oraz dr Magdalena Rowicka.

 Katarzyna Szymczak – pedagog szkolny